View Single Post
Old Yesterday, 05:07 AM   #1
Heikili
Junior Member
Heikili began at the beginning.

Device: PocketBook InkPad Color 3
Suggestions during editing

Hi,

German below.

I created a separate column for the genre (as a hierarchy). It's been working great for a while. Unfortunately, I reset something to the default settings, and now no suggestions are offered while typing in the field.
Example:
I want to assign a book to the genre "Novel." Previously, I only entered "Nov" in the Genre field, and the genre "Fiction & Entertainment.Novels" was immediately suggested. Now, nothing happens. Only when I enter "Fi" do all the genres in the Fiction category appear.

Does anyone have any idea how to get this working again?

Ich habe eine eigene Spalte mit dem Genre (als Hierarchie) angelegt. Klappt seit längerem wunderbar. Nun habe ich blöderweise irgendwas auf Standardeinstellungen zurückgesetzt und nun werden während der Eingabe in das Feld keine Vorschläge mehr gemacht.
Beispiel:
Ich möchte ein Buch dem Genre "Roman" zuordnen. Bisher gab ich im Feld Genre nur "Rom" ein und sofort wurde das Genre "Belletristik & Unterhaltung.Romane" vorgeschlagen. Nun kommt gar nichts mehr. Erst wenn ich "Be" eingebe, dann werden alle Genres vorgeschlagen, die eben in der Kategorie Belletristik sind.

Hat jemand eine Idee, wie ich das wieder hinbekomme?

Heike
Heikili is offline   Reply With Quote