View Single Post
Old 04-22-2009, 03:00 PM   #7
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.

netseeker's Avatar

Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
Quote:
Originally Posted by Closer View Post
Erstmal danke für deine tips...
Leider funktioniert es bei mir nicht.
Habe es mit Arial, Verdana und Gill Sans probiert.
Nach dem draufspielen aufs PRS500 sehe ich immer den gleichen Serif standard Font.
Spielt vieleicht die quelldatei vor dem umwandeln auch eine Rolle?
Eigentlich nicht. In dem Post mit der Schriften-Liste, den ich im letzten Post verlinkt hatte, befindet sich ein Link zu einer rar-Datei mit Beispiel-LRFs, die diese Schriftarten verwenden. (http://dl.getdropbox.com/u/316154/Font%20Test.rar) Kannst Du mit diesen LRFs mal testen, ob dein Reader da jeweils die richtige Schriftart anzeigt? Ich habe leider die Befürchtung, dass der PRS-500 sich anders verhalten könnte als 505 und 700...
netseeker is offline   Reply With Quote