Thread: Pocketbook Viva
View Single Post
Old 01-07-2023, 10:08 AM   #2
Sonnenfee
Zealot
Sonnenfee ought to be getting tired of karma fortunes by now.Sonnenfee ought to be getting tired of karma fortunes by now.Sonnenfee ought to be getting tired of karma fortunes by now.Sonnenfee ought to be getting tired of karma fortunes by now.Sonnenfee ought to be getting tired of karma fortunes by now.Sonnenfee ought to be getting tired of karma fortunes by now.Sonnenfee ought to be getting tired of karma fortunes by now.Sonnenfee ought to be getting tired of karma fortunes by now.Sonnenfee ought to be getting tired of karma fortunes by now.Sonnenfee ought to be getting tired of karma fortunes by now.Sonnenfee ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Sonnenfee's Avatar
 
Posts: 109
Karma: 421170
Join Date: Oct 2021
Device: Kindle, Kobo, PocketBook, Sony, Woxter
Die Entwicklung in Sachen Farbe bei E-Book-Readern ist schon interessant. Zur Zielgruppe für einen Kauf gehöre ich jedoch nicht, das Gerät ist mir persönlich für den Einsatzzweck, den es bei mir nur hätte, zu teuer.
Andere sind vllt. sogar ganz scharf auf dieses Gerät und der Preis ist für sie zweitrangig. Das einzuschätzen, ist eine schwierige Kiste, finde ich. Spontan würde ich eher vermuten, eine große Käuferschar aus Deutschland wird es nicht sein.

Spannend wird sein, wie brilliant die Farben tatsächlich sind und dargestellt werden. Weiterverfolgen werde ich das auch als Nichtkäuferin auf jeden Fall.

Last edited by Sonnenfee; 01-08-2023 at 07:11 AM.
Sonnenfee is offline   Reply With Quote