View Single Post
Old 04-09-2009, 10:00 AM   #2
zelda_pinwheel
zeldinha zippy zeldissima
zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.

zelda_pinwheel's Avatar

Device: eb1150 & is that a nook in her pocket, or she just happy to see you?
excellente idée Godzil, merci !

je signale au passage qu'il y a déjà des recettes intégrées à calibre pour :
- Le Courrier International
- Cyberpresse
- LeMonde.fr
- Libération.fr
- Mediapart

ces recettes sont disponibles dans l'interface de calibre sous
"Récupérer les news" > "schedule news download" > "Français"

n'hésitez pas à partager les vôtres !

je ne sais pas faire une recette, personellement, mais j'ai essayé de rajouter juste le fil rss de "tu mourras moins bête"
Tu mourras moins bête - http://tumourrasmoinsbete.blogspot.c.../posts/default

malheureusement ça marche moyennement bien... des conseils seraient les bienvenues, mais ça me paraît coton car les images sont souvent très grandes et de taille / format différentes...
zelda_pinwheel is offline   Reply With Quote