View Single Post
Old 03-31-2009, 02:55 PM   #43
ravenne
Wizard
ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.

ravenne's Avatar

Device: Kindle PW, PocketBook 360°, Cybook Gen3, iPad mini
Quote:
Originally Posted by mos View Post
Also ich wäre ja eindeutig für Chantalle!!

Ich habe bestimmt keine Berührungsängste mit neuen Techniken, ganz im Gegenteil. Ich bin da eher ein Freak.

Aber es stimmt schon. In meinem Bekanntenkreis sind viele Frauen, die mit sowas nichts anfangen können. Die können noch nicht mal was mit dem Internet anfangen. In meinen Augen einer der besten Erfindungen der letzten 20 Jahre.
O ja, netseeker, bitte!! Chantalle wär schön.
Bin auch ziemlich gadget-vernarrt. Und W-Lan-lose Zeiten machen mich sowieso leicht nervös, mal gelinde gesagt.
ravenne is offline   Reply With Quote