View Single Post
Old 03-25-2009, 03:34 PM   #359
Pulp
Palm Addict
Pulp ought to be getting tired of karma fortunes by now.Pulp ought to be getting tired of karma fortunes by now.Pulp ought to be getting tired of karma fortunes by now.Pulp ought to be getting tired of karma fortunes by now.Pulp ought to be getting tired of karma fortunes by now.Pulp ought to be getting tired of karma fortunes by now.Pulp ought to be getting tired of karma fortunes by now.Pulp ought to be getting tired of karma fortunes by now.Pulp ought to be getting tired of karma fortunes by now.Pulp ought to be getting tired of karma fortunes by now.Pulp ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Pulp's Avatar

Device: Cybook Gen3 [512mb, FW: 1.5]
Quote:
Originally Posted by netseeker View Post
Davon abgesehen versteh ich nicht ganz, warum Du nicht einfach den ersten Eintrag im Verzeichnis aktivierst anstatt das Verzeichnis manuell durchzublättern...oder geht das auf dem Cybook nicht?
Das geht schon, allerdings lande ich dann beim Anfang des ersten Kapitels, nicht auf der Titelseite des Buches (Das selbe passiert wenn ich den "Anfangen zu lesen"-Punkt auswähle *pedantbinehselberweißundschäm*

Muß aber zugeben, daß da wohl auch meine eigenen Vorlieben mitspielen, ich find das unschön wenn, das Inhaltsverzeichnis vorne ist.
Wenn das nicht als Argument zählt kann ich das natürlich auch ganz einfach selber in meiner Version ändern

Last edited by Pulp; 03-25-2009 at 03:38 PM.
Pulp is offline   Reply With Quote