View Single Post
Old 04-12-2020, 03:35 PM   #78
hamlok
Currently Reading
hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.

hamlok's Avatar

Device: Kobo, Tolino, Kindle, Pocketbook, Sony
Read

ALIEN - Wüste des Grauens (Canonical Alien Trilogy #2) by James A. Moore (Audio Hörspiel, Audible, SF-Horror, **) goodreads

Diese Hörspielbearbeitung ist bei uns als 3. Teil einer Reihenfortsetzung zu den bekannten Alien Filmen erschienen. Mir hatte der erste Teil noch am besten gefallen, die letzten waren eher uninspiriert, voller Klischees und waren lediglich Wiederholungen von Elementen aus den Filmen. Schade eigentlich, denn die Hörspielbearbeitungen mit ihren deutschen Sprechern konnten mich durchaus überzeugen.

Das glühende Grab (Þóra Guðmundsdóttir #3) by Yrsa Sigurðardóttir (Audio, Spotify, Krimi, ***) goodreads

Letztendlich fand ich den konstruierten Fall durchaus interessant, aber die Geschichte hatte einfach Längen und krankte wie schon erwähnt an einer eher schwachen Serienfigur. Ich weiß noch nicht so recht, ob ich den nächstem Teil eine Chance geben soll.

Last edited by hamlok; 05-01-2020 at 02:59 PM.
hamlok is offline   Reply With Quote