View Single Post
Old 02-06-2020, 05:22 PM   #1693
Doitsu
Grand Sorcerer
Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Doitsu's Avatar

Device: Kindle PW2
Quote:
Originally Posted by doubleshuffle View Post
Sieht da irgendwer eine Option, das Ganze als pdf oder auch Bilddaten herunterzuladen, oder muss man da wirklich jedes Bild einzeln abspeichern?
Es ist relativ einfach, die Bilder aller Buchseiten mit einem ad-hoc-Python-Skript herunterzuladen.

Allerdings sind die Dateien sehr groß. Ich habe mal zu Testzwecken "Vulkan" heruntergeladen, und die ca. 720 Dateien benötigen insgesamt ca. 630 MB!

Falls Du eine Filesharing-Website mit hohen Upload-Geschwindigkeiten kennst, die nicht stundenlang meinen Computer blockiert, könnte ich Dir die Bilddateien morgen schicken.
Doitsu is offline   Reply With Quote