View Single Post
Old 03-10-2009, 05:55 AM   #281
ravenne
Wizard
ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.

ravenne's Avatar

Device: Kindle PW, PocketBook 360°, Cybook Gen3, iPad mini
Quote:
Originally Posted by mtravellerh View Post
Öh, Peterchens Mondfahrt ist kein SF, sondern ein Kinderbuch (das durchaus auch für Erwachsene sehr vergnüglich zu lesen ist). Oh, bei den Oberlieblingskinderbüchern hab ich vergessen, den "Kleinen Prinzen" zu er wähnen. Das ist sogar überhaupt mein Lieblingsbuch (mein Opa hat mir ein signiertes und dediziertes Exemplar von St.Ex himself (mit Zeichnung) hinterlassen (Träne wegquetsch)) Wie konnt ich das nur vergessen?
*Taschentuchrüberreich*

Drake bezieht sich vermutlich auf den Tolstoi, den netseeker neben Peterchens Mondfahrt hochgeladen hat. Den haben wir vor lauter In-Kindheits-Erinnerungen-schwelgen völlig übersehen.
ravenne is offline   Reply With Quote