View Single Post
Old 05-03-2019, 01:49 PM   #4
jafrako
Junior Member
jafrako began at the beginning.

Device: Sony PRS-T3
Ik zie mijn vraag en schrik er van. Ik had wat problemen met m'n toetsenbord en ik zie dat ik zonder het te controleren een behoorlijk verminkte tekst heb geproduceerd. De essentie van mijn vraag ontbreekt zelfs wat blijkt uit het antwoord van Doitsu die mij adviseert terug te keren naar epub2.
Mijn vraag behelsde dat ik blij was met de in epub gecreëerde nav.xhtml die in feite automatisch een TOC produceert op basis van de gemaakte inhoudsopgave. Ik heb een paar boeken gemaakt waarin ik voortdurend zaken wijzig en/of toevoeg. In epub 2 moest ik na het opnieuw maken van een inhoudsopgave ook een nieuwe TOC toevoegen maar in epub3 is dit niet meer nodig. Na het invoegen van de vernieuwde inhoudsopgave is de TOC automatisch aangepast. Werkt als een zonnetje maar ....
In epub2 voegde ik ook altijd de cover EN de TOC aan de inhoudsopgave toe maar in epub3 lukt me dat niet meer. Het toevoegen van de cover lukt wel maar dan verschijnt op de coverpagina het woordje cover boven de coverafbeelding. De TOC toevoegen (ik snap best dat dat een beetje dubbelop is want die link verwijst naar zichzelf maar in epub2 was dat kennelijk geen bezwaar) is me tot dusverre niet gelukt.
Dank nogmaals aan Doitsu voor het meedenken maar epub2 beheers ik al helemaal.
jafrako is offline   Reply With Quote