View Single Post
Old 12-30-2018, 10:42 AM   #382
Marrella
Cambrian crab
Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Marrella's Avatar

Device: Kindle, Pocket Book, Kobo, Sony
Buchabbau-Challenge

Frank Harold Trevor Rhodes: Origins: The Search for Our Prehistoric Past

Noch ein Buch zu einem meiner Lieblingsthemen, nämlich der Entwicklung des Lebens auf unserem Planeten. Obwohl ich schon viele Bücher zum Thema gelesen und gehört habe, hat mir dieses gut strukturierte, informative Buch richtig gut gefallen. Dem Kommentar eines Lesers auf Goodreads "zu trocken" kann ich nicht beipflichten. Ja, der Autor hat sich nicht um Unterhaltsamkeit bemüht, aber der Text besticht durch seine klare Sprache und Verständlichkeit auch für Laien, ohne die Dinge zu sehr zu vereinfachen.

Ich habe das ungekürzte Hörbuch gehört, das von Derek Perkins gelesen wurde, dem ich gut folgen konnte, ohne zwischendurch den Faden zu verlieren. Dieses Hörbuch werde ich sicher irgendwann noch einmal hören.

4 Sterne für das Gesamtpaket.
Marrella is offline   Reply With Quote