View Single Post
Old 07-21-2018, 07:05 AM   #1651
Doitsu
Grand Sorcerer
Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Doitsu's Avatar

Device: Kindle PW2
Quote:
Originally Posted by mmat1 View Post
woher weisst du denn, das drei Geschichten fehlen?
Ich habe ein Foto vom Inhaltsverzeichnis.

Quote:
Originally Posted by doubleshuffle View Post
Da keine Scans online verfügbar zu sein scheinen, würde ich höflich bei Gutenberg DE anfragen, ob sich das korrigieren lässt.
Ich habe bei der Kontakaufnahme über Standardadressen generell nur schlechte Erfahrungen gemacht.

Quote:
Originally Posted by doubleshuffle View Post
... Gutenberg DE erhebt immer noch einen leicht zweifelhaften Copyrightanspruch auf die Uploads.
Ich glaube, das heißt auf Neudeutsch "Copyfraud". Ändert aber nichts daran, dass der eigentliche Text gemeinfrei ist.
Doitsu is offline   Reply With Quote