View Single Post
Old 10-20-2017, 12:17 PM   #210
Marrella
Cambrian crab
Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Marrella's Avatar

Device: Kindle, Pocket Book, Kobo, Sony
Kostenlose Hörbücher

Wilkie Collins: Mrs. Zant and the Ghost (Kurzgeschichte)

Mrs. Zant hat kurz nach der Hochzeit ihren Mann verloren. Bei einem Spaziergang in Kensington Gardens glaubt sie, seinem Geist zu begegnen.

Ja, so weit kam ich mit der Geschichte noch klar, aber worum es eigentlich ging, hat sich mir nicht wirklich erschlossen. Ich glaube, Wilkie Collins ist einfach nichts für mich und ich sollte ihn in Zukunft meiden.

Bei Klassikern greife ich immer wieder gerne zu Hörbüchern, dieses hier hat Audible vor einer Weile verschenkt. Gelesen wurde es von Gillian Anderson, die es immerhin mit ihrem Vortrag bewerkstelligt hat, dass ich es zu Ende gehört habe. Eigentlich mag ich Geistergeschichten, aber diese war mir eindeutig zu wirr und undurchsichtig.

2 Sterne
Marrella is offline   Reply With Quote