View Single Post
Old 03-04-2017, 11:50 AM   #96
Marrella
Cambrian crab
Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Marrella's Avatar

Device: Kindle, Pocket Book, Kobo, Sony
Serien-Challenge

Jodi Taylor: A Trail Through Time (The Chronicles of St. Mary's, #4)

Auch der 4. Band in dieser Serie macht Lust auf Weiterhören. Allerdings muss ich erst die nächsten Bände (inzwischen sind es 8 ) besorgen, bevor es weitergehen kann. Langsam wird es schwierig, etwas zur Handlung zu sagen, ohne viel von den vorangegangenen Bänden zu verraten. Dieser Teil war etwas weniger dramatisch als Band 3, was zum Teil eine Erleichterung war.

Jodi Taylor hat der Geschichte am Schluss des 3. Teils eine Wendung gegeben, die man mögen kann oder auch nicht. Die Zeitreisen von St. Mary's sind nun ein Multiversum aus Parallelwelten, was ich durchaus interessant finde. Gelesen wurde das Buch wieder von Zara Ramm, die mir mittlerweile gut gefällt, aber das hatte ich bereits erwähnt.

4 Sterne für das Gesamtpaket
Marrella is offline   Reply With Quote