View Single Post
Old 06-23-2016, 03:41 AM   #657
beachwanderer
-
beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.

beachwanderer's Avatar

Device: Some
1)

Mittsommerabend
Fünf Schwäne ziehn zum Schlafplatz
die Fledermaus jagt

2)

beerlout youth makes f***-sign
at the guests of McTavish's
from across the street

(Weil ich gerade andernthreads mit marella über Schottland schwärmte:
Nette Erinnerung an einen - auch gerade deshalb - sehr amüsanten Abend in einer lange nicht mehr existenten Touristenfütterstation mit Highland-Folkloreeinlagen, in der ich einmal mit meiner Begleiterin den Altersdurchschnitt erheblich absenkte. Auf der anderen Straßenseite in einer Wohnung in gleicher Fensterhöhe feierten Jungs im Selbstfindungsalter 'ne Party und hatten Spaß. Auch damit, in Richtung des mit Touristen vollbesetzten Restaurants während der dortigen Dudelsack und Gesangseinlagen eigene Maoribegrüßungen und eindeutige Gesten zu senden.
Die Situation war insgesamt wunderbar. - Das Essen war nicht soo schlecht.)

Last edited by beachwanderer; 06-23-2016 at 03:49 AM. Reason: Beer and loud. But not a lagerlout. Settle for "beerlout"
beachwanderer is offline   Reply With Quote