View Single Post
Old 06-20-2016, 04:09 AM   #3
faltradl
Guru
faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Device: PocketBook Touch
Forkosigan schrieb doch "... empfehlen wir allerdings, Kinder unter 5 Jahren das Gerät nicht verwenden zu lassen."

Abgesehen davon frage ich mich sowieso, was dieses ständig darauf hinweisen müssen soll. 1. Eigentlich sollte es selbstverständlich sein Kindern nichts zugänglich zu machen, wofür sich nicht alt genug sind. 2. Und Kinder kann man auch erziehen. Meine Eltern mussten nicht alles wegsperren oder Steckdosen verschließen, das ich da nicht drin rumprokelte.
faltradl is offline   Reply With Quote