View Single Post
Old 02-22-2016, 01:14 PM   #6
Frodok
Enthusiast
Frodok ought to be getting tired of karma fortunes by now.Frodok ought to be getting tired of karma fortunes by now.Frodok ought to be getting tired of karma fortunes by now.Frodok ought to be getting tired of karma fortunes by now.Frodok ought to be getting tired of karma fortunes by now.Frodok ought to be getting tired of karma fortunes by now.Frodok ought to be getting tired of karma fortunes by now.Frodok ought to be getting tired of karma fortunes by now.Frodok ought to be getting tired of karma fortunes by now.Frodok ought to be getting tired of karma fortunes by now.Frodok ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Frodok's Avatar

Device: PC
Für den "echten Engländer" gilt: Mittelalter = Gotik. Beginnend 1066 mit der Schlacht von Hastings - endend mit den Rosenkriegen.

Vor allem Rund um die Kreuzzüge ("Castle of Otranto" - Stauferzeit) und den Hundertjähriger Krieg ("Der alte Englische Baron" bot sich dabei genügend Stoff für die Gothic Novel.

William Beckford ("Vathek") hat der "Gothic Novel" quasi auch das passende Denkmal errichtet - mit eingebauter Ruinenfunktion.

Last edited by Frodok; 02-22-2016 at 01:43 PM.
Frodok is offline   Reply With Quote