Thread: Meet-Up! Malbücher für Erwachsene
View Single Post
Old 01-19-2016, 05:45 AM   #13
beachwanderer
-
beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.

beachwanderer's Avatar

Device: Some
Mir ist gestern erstmals in einem - Supermarktzeitschriftenregal - ein kleines Ausmalheftchen (neben den diversen Sudoku-Sammlungen) aufgefallen. Ich hatte es nicht in der Hand, so dass ich zur von außen gesehen wahrscheinlich fragwürdigen Qualität nichts sagen kann.

Also insgesamt wohl Trend genug, dass jemand mit den Druckkosten in Vorlage geht und hier einen kleinen Markt sieht.

Insgesamt muss ich sowieso sagen, dass ich den gestalterischen Umgang mit Farben bewundere. Da hab ich so meine Probleme.

Last edited by beachwanderer; 01-19-2016 at 11:28 AM.
beachwanderer is offline   Reply With Quote