View Single Post
Old 01-10-2009, 10:36 AM   #3
ravenne
Wizard
ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.

ravenne's Avatar

Device: Kindle PW, PocketBook 360°, Cybook Gen3, iPad mini
Quote:
Originally Posted by Laertes View Post
Hallo,

Ich möchte einen PRS-505 kaufen aber ich kaufe nicht gern online. Kennen Sie einen Laden in München wo ich einen bekommen kann?

Danke!

Entschuldigen Sie bitte mein schlechtes Deutsch, ich versuche es lernen noch.
Hallo Laertes,
Dein Deutsch ist doch ausgezeichnet!

Es gibt meines Wissens derzeit kein Geschäft in München, wo man einen PRS 505 kaufen könnte. Das liegt in erster Linie daran, dass Sony den PRS noch gar nicht in Deutschland vertreibt; der Verkauf in Deutschland soll meines Wissens aber noch im ersten Quartal 2009 starten.
ravenne is offline   Reply With Quote