View Single Post
Old 12-06-2015, 01:25 PM   #310
hamlok
Currently Reading
hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.

hamlok's Avatar

Device: Kobo, Tolino, Kindle, Pocketbook, Sony
Quote:
Originally Posted by Marrella View Post
The Halloween Tree von Ray Bradbury

Bradbury und ich sind nicht wirklich große Freunde, ich kann ihn nicht in hohen Dosen am Stück lesen, aber diese Geschichte hat definitiv Charme.
...
Klingt interessant. Ich kenne von Bradbury nur wenig, darunter "Die Mars-Chroniken", die mir gut gefallen haben. Diese sollte ich vielleicht mal wieder lesen.

Quote:
Mit diesem Buch habe ich mich einmal mehr aus meiner "Komfortzone" herausgewagt. Eigentlich liegen mir Liebesgeschichten nicht besonders, es sei denn, sie haben eben etwas Besonderes.
Das geht mir auch so, werde aber mal versuchen, mich in der kommenden Challenge auch mal an andere Themen zu wagen.
hamlok is offline   Reply With Quote