View Single Post
Old 05-31-2015, 06:03 PM   #1
Arios
A curiosus lector!
Arios ought to be getting tired of karma fortunes by now.Arios ought to be getting tired of karma fortunes by now.Arios ought to be getting tired of karma fortunes by now.Arios ought to be getting tired of karma fortunes by now.Arios ought to be getting tired of karma fortunes by now.Arios ought to be getting tired of karma fortunes by now.Arios ought to be getting tired of karma fortunes by now.Arios ought to be getting tired of karma fortunes by now.Arios ought to be getting tired of karma fortunes by now.Arios ought to be getting tired of karma fortunes by now.Arios ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Arios's Avatar

Device: Sony PRS-T1, Kobo Touch
Quels sont vos genres de livres préférés?

Ce fil de discussion est tout neuf, c'est plutôt cool!

Il faut bien le mettre à l'épreuve, pourquoi ne pas le faire avec quelque chose de non spécifique?

Bon. Que lisez-vous de préférence, je veux dire: y a-t-il des genres littéraires qui vous passionnent vraiment?

En ce qui me concerne, j'adore les livres qui sont à la fois efficaces, dynamiques et dont l'intrigue est bien ficelée. Cela recoupe aussi bien les polars que les romans de science-fiction (comme la série Dune de F. Herbert). Et cela fait en sorte que j'ai, je pense, un penchant pour les romans américains .

Et vous?
Arios is offline   Reply With Quote