View Single Post
Old 04-17-2015, 01:55 PM   #101
Marrella
Cambrian crab
Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Marrella's Avatar

Device: Kindle, Pocket Book, Kobo, Sony
Quote:
Originally Posted by hamlok View Post
Verstehe das bitte als Jammern auf hohem Niveau, mir haben seine anderen Bücher besser gefallen, deshalb sind es 4 statt 5 Sterne.
Mehr als 4 Sterne habe ich für dieses Buch auch nicht vergeben, eben in Relation zu den Büchern, die er sonst so geschrieben hat.

Quote:
Ich habe da gestern nochmal reingeschaut. Es ist ja nicht so, dass es schlecht ist, aber auf weitere 400 Seiten habe ich vermutlich keine Lust.
Brich es ab. Ohne Reue. Lesen soll Spaß machen. Bei manchen Büchern bin ich hartnäckig, und Baxter hat es immer wieder geschafft, mich zum Weiterlesen zu bewegen. Ich denke, das ist eines der Bücher, bei denen ich froh bin, bis zum Ende durchgehalten zu haben, auch wenn ich keine 5 Sterne vergeben werde.

Quote:
Da schließe ich mich doch mal an.
Marrella is offline   Reply With Quote