View Single Post
Old 04-13-2015, 04:16 PM   #1144
beachwanderer
-
beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.

beachwanderer's Avatar

Device: Some
Ab und zu finden sich ja wunderbare Sachen in der Flut der ... Pixi-Bücher.

Die Abkömmlinge und ich sind in der glücklichen Lage hier ein Exemplar des eigentlich als ausgewachsenes Bilderbuch schon lange hervorragenden Werkes "Flosse, Fell und Federbett" der Frau Nadia Budde zu haben, das als Einstiegsdroge allen ans Herz zu legen ist.

Auch wenn man das nie selbst so wird zeichnen können: Wir spielen "ergänzen" und würden mit Giraffen gaffen, mit Fischen frischen Salat auftischen und eventuell sogar, aber nur kurz und "des Reimes willen", mit Skorpionen wohnen.

Last edited by beachwanderer; 06-05-2015 at 07:21 AM.
beachwanderer is offline   Reply With Quote