View Single Post
Old 04-05-2015, 06:35 AM   #637
beachwanderer
-
beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.

beachwanderer's Avatar

Device: Some
Nachdem die Ostereier gesucht und gefunden und der erweiterten Familie einige Fotos der letzten Tage gezeigt sind, gehe ich selbst die Bilder noch einmal kurz durch.

In der letzten Woche war ich, mit etwas Familie sowie J. Neruda, F. Kafka und E. E. Kisch, ein paar Tage in Prag. Leider literarisch sehr schlecht vorbereitet, wegen Arbeitsdruck vorher. Immerhin konnte ich noch die Prager Skizzen von Herrn Kisch "Aus Prager Gassen und Nächten" wiederfinden, die sich als Stimmungsbilder für die kurze (Vor-)Lesung zwischendurch sehr lohnen.

Schön war es und genug zu sehen für künftige Besuche gibt es allemal.

Frohe Ostern allerseits!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Karlsbrücke Prag ein paar Passanten April 2015.jpg
Views:	217
Size:	80.5 KB
ID:	136835   Click image for larger version

Name:	Prager Burg und Hradschin April 2015.jpg
Views:	220
Size:	29.6 KB
ID:	136836  

Last edited by beachwanderer; 09-23-2018 at 12:22 PM.
beachwanderer is offline   Reply With Quote