View Single Post
Old 03-01-2015, 12:07 PM   #48
hamlok
Currently Reading
hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.

hamlok's Avatar

Device: Kobo, Tolino, Kindle, Pocketbook, Sony
Quote:
Originally Posted by Marrella View Post
David Perlmutter: Dumm wie Brot

Warum muss in Deutschland immer so ein reißerischer Titel her? Im Original heißt das Buch schlicht Grain Brain, was meiner Meinung nach viel angemessener ist.
Bei dem Titel gebe ich dir recht, das schreckt mich eher ab.

Ansonsten hört sich das Thema sehr interessant an.

Quote:
Außerdem habe ich beschlossen, meine Challenge mit 5 französischen oder spanischen Büchern zu erweitern. Meine romanischen Sprachen werden seit einigen Jahren leider zugunsten von Englisch sträflich vernachlässigt.
Sehr lobenswert!

Mir machen diese Challenges wirklich Spaß. Das werde ich ab jetzt jedes Jahr so machen. Da schaut man dann auch mal nach etwas anderem, als dem üblichen Beuteschema.
hamlok is offline   Reply With Quote