View Single Post
Old 01-29-2015, 11:20 AM   #2329
Karl May
Bibliomane
Karl May ought to be getting tired of karma fortunes by now.Karl May ought to be getting tired of karma fortunes by now.Karl May ought to be getting tired of karma fortunes by now.Karl May ought to be getting tired of karma fortunes by now.Karl May ought to be getting tired of karma fortunes by now.Karl May ought to be getting tired of karma fortunes by now.Karl May ought to be getting tired of karma fortunes by now.Karl May ought to be getting tired of karma fortunes by now.Karl May ought to be getting tired of karma fortunes by now.Karl May ought to be getting tired of karma fortunes by now.Karl May ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Device: PocketBook Touch HD / iriver story hd
Ein bemerkenswertes Psychogramm des großen Dramatikers Strindberg aus seinen Krisenjahren 1895 bis 1897: Inferno
Für alle, die eines meiner folgenden Bücher auf ihren Reader geladen haben: Brucewelch hat mich dankenswerterweise darauf aufmerksam gemacht, dass im Gottesstaat von Augustinus eine Schrifteinbettung für die griechischen Zeichen fehlte. Ich hatte das nicht bemerkt, weil mein Reader keine Probleme damit hat. Daraufhin habe ich alle weiteren verdächtigen Kandidaten überprüft und wo nötig eine Schrift eingebettet.
Montaigne, Essays
Lichtenberg, Sudelbücher
Lichtenberg, Essays und Aphorismen
Ball, Kritik der deutschen Intelligenz

Last edited by Karl May; 01-30-2015 at 03:28 AM.
Karl May is offline   Reply With Quote