View Single Post
Old 09-10-2014, 06:12 AM   #377
kbaerwald
BioReader
kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'

kbaerwald's Avatar

Device: Various
Quote:
Originally Posted by Marrella View Post
Wenn ich den iTunes Store aufrufe, sehe ich nur die Werbung, dass das Album kostenlos ist. Es ist nicht automatisch in meinen Einkäufen gelandet. Keine Ahnung, was bei mir anders eingestellt ist?
Wenn du per Account angemeldet bist, klicke auf das Bild und folge dem Einkaufsprozess (wie gehabt). Es funktioniert eben NICHT vollautomatisch.
kbaerwald is offline   Reply With Quote