View Single Post
Old 08-17-2014, 06:01 PM   #946
Doitsu
Grand Sorcerer
Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Doitsu's Avatar

Device: Kindle PW2
Quote:
Originally Posted by Hokuspokus View Post
Wenn's dann aber doch ein dicker Band werden soll, wie hättet Ihr die Anordnung gerne? Zeitlich, alphabetisch nach Autor oder bunt gemischt? Letzteres fände ich interessanter.
Ich lese eher selten Märchen, und dann meistens auch nur Märchen, die eigentlich eher für Erwachsene bestimmt sind, z.B. Melisande.

Ich könnte mir vorstellen, dass geographisch geordnete Märchen-Sammlungen (Persien/Arabien, Amerika, China usw.) oder thematisch geordnete Märchen-Sammlungen (Märchen nur für Kinder/Erwachsene, die besten Einschlafgeschichten, als Märchen "getarnte" Satiren/Gesellschaftskritik usw.) einige MR-Leser ansprechen würden.
Doitsu is offline   Reply With Quote