View Single Post
Old 07-06-2014, 09:32 AM   #36
Martina Schein
eBook-Reader-Fan
Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Martina Schein's Avatar

Device: Kobo Aura H2O 2nd Edition
Quote:
Originally Posted by trekk View Post
Ich würde auch direkt bei Pocketbook bestellen, aber da müsste ich über Paypal vorauszahlen. Damit wäre mein Geld weg, obwohl die Lieferfrist vielleicht noch einige Wochen beträgt.
Bei meinem Buchhändler hier vor Ort bezahle ich auch erst, wenn ich den Reader abhole.
Ich weiß, es ist nur ein Tropfen auf einen heißen Stein, doch damit unterstütze ich dieses Geschäft auch gleichzeitig.
Martina Schein is offline   Reply With Quote