View Single Post
Old 06-21-2014, 08:34 AM   #863
Doitsu
Grand Sorcerer
Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Doitsu's Avatar

Device: Kindle PW2
Quote:
Originally Posted by Rainer Zenz View Post
Ich bin jetzt zum zweiten Mal in Zeitungsartikeln über einen Aufsatz von Hans Delbrück gestolpert, den ich auch identifizieren und als Faksimile-PDF finden konnte.
Die Bayerische Staatsbibliothek hat einige Frakturausgaben von Hans Delbrück bereits digitalisiert. Vielleicht ist dieser Aufsatz auch in einem dieser Bücher enthalten?

Nachtrag:
Ich habe mir gerade die Bücher noch einmal angesehen und festgestellt, dass im Gegensatz zu den Preußischen Jahrbüchern nur wenige verwertbaren OCR-Text enthalten.

Last edited by Doitsu; 06-21-2014 at 08:48 AM.
Doitsu is offline   Reply With Quote