View Single Post
Old 06-21-2014, 07:06 AM   #862
Rainer Zenz
Groupie
Rainer Zenz ought to be getting tired of karma fortunes by now.Rainer Zenz ought to be getting tired of karma fortunes by now.Rainer Zenz ought to be getting tired of karma fortunes by now.Rainer Zenz ought to be getting tired of karma fortunes by now.Rainer Zenz ought to be getting tired of karma fortunes by now.Rainer Zenz ought to be getting tired of karma fortunes by now.Rainer Zenz ought to be getting tired of karma fortunes by now.Rainer Zenz ought to be getting tired of karma fortunes by now.Rainer Zenz ought to be getting tired of karma fortunes by now.Rainer Zenz ought to be getting tired of karma fortunes by now.Rainer Zenz ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Rainer Zenz's Avatar

Device: Kobo Touch/Glo
Bitte um Fraktur-OCR

Ich bin jetzt zum zweiten Mal in Zeitungsartikeln über einen Aufsatz von Hans Delbrück gestolpert, den ich auch identifizieren und als Faksimile-PDF finden konnte.

Ich habe aber (noch) kein gescheites OCR-Programm, schon gar nicht für Fraktur. Wäre einer von den Könnern hier bereit, das Dokument durch die Mühle zu drehen? Hand anlegen für die allfälligen Korrekturen tue dann natürlich ich.
Rainer Zenz is offline   Reply With Quote