View Single Post
Old 04-28-2014, 12:22 PM   #10
hamlok
Currently Reading
hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.

hamlok's Avatar

Device: Kobo, Tolino, Kindle, Pocketbook, Sony
Quote:
Originally Posted by beachwanderer View Post
Muss es eine Zeitreise sein, oder gehen auch mehrere?

Wenn ich an Spielereien mit Zeitreisen denke, dann muss ich immer zuerst an die entsprechenden Einzelgeschichten in den "Sterntagebüchern" von Stanisław Lem denken.
Das ist natürlich auch möglich und ganz reizvoll, wie ich finde. Du müsstest natürlich dann bei der Nominierung die entsprechenden Kurzgeschichten, die du dabei haben möchtest, aufzählen und diese dann als eine eigene Zusammenstellung nominieren.
hamlok is offline   Reply With Quote