Thread: Kobo à la FNAC
View Single Post
Old 01-11-2014, 05:46 PM   #108
Arios
A curiosus lector!
Arios ought to be getting tired of karma fortunes by now.Arios ought to be getting tired of karma fortunes by now.Arios ought to be getting tired of karma fortunes by now.Arios ought to be getting tired of karma fortunes by now.Arios ought to be getting tired of karma fortunes by now.Arios ought to be getting tired of karma fortunes by now.Arios ought to be getting tired of karma fortunes by now.Arios ought to be getting tired of karma fortunes by now.Arios ought to be getting tired of karma fortunes by now.Arios ought to be getting tired of karma fortunes by now.Arios ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Arios's Avatar

Device: Sony PRS-T1, Kobo Touch
Quote:
...cette fonction slider est nécessaire en cas de factory reset?
Peut-être pourrais-tu l'essayer dès maintenant? Si cela fonctionne you are in business! Et puis, la garantie est toujours valide, n'est-ce pas?

Ace je crois me rappeler que tu as une tablette Samsung, pas? Penses-tu que ce serait une bonne idée de créer un fil là-dessus, je veux dire à propos des tablettes Android? J'en possède une et l'idée de base serait de partager des infos utiles et d'identifier les problèmes/enjeux qu'il y a avec ce système.

Edit: Je sais qu'il existe des fils dans d'autres forums à propos de ces tablettes, mais ce serait cool de le faire en français.

Last edited by Arios; 01-11-2014 at 10:00 PM.
Arios is offline   Reply With Quote