View Single Post
Old 01-07-2014, 05:35 AM   #456
Martina Schein
eBook-Reader-Fan
Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Martina Schein's Avatar

Device: Kobo Aura H2O 2nd Edition
Quote:
Originally Posted by faltradl View Post
Das könnte man auf zweierlei Weise realisieren:
- Zusätzlich zur nur aufsteigenden Sortierung auch eine absteigende.
- Rollover, wenn man die erste/letzte Seite erreicht hat.
Wenn schon, dann beides - absteigende Sortierung UND Rollover. So habe ich das bspw. auf meinem Smartphone-Seiten eingestellt und das ist einfach nur klasse.

Quote:
Originally Posted by faltradl View Post
Die ".."-Zeile, mit der man ins übergeordnete Verzeichnis kommt, bitte auf jeder Seite zeigen. Dann muss man dafür nicht immer erst zu Seite 1 zurückblättern.
Ja, eine solche Änderung begrüße ich ebenfalls.
Martina Schein is offline   Reply With Quote