View Single Post
Old 12-20-2013, 06:19 AM   #5
doubleshuffle
Unicycle Daredevil
doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
doubleshuffle's Avatar
 
Posts: 13,925
Karma: 185041098
Join Date: Jan 2011
Location: Planet of the Pudding Brains
Device: Aura HD (R.I.P. After six years the USB socket died.) tolino shine 3
Quote:
Originally Posted by Hokuspokus View Post
@doubleshuffle
Immer gerne! Viel lesenswerter noch ist ja Mühsams Lyrik, aber das ist so gar nicht meine Baustelle.
Vielleicht mache ich das. Ich bin gerade an Walter Savage Landor, der sich zu einem Mammutprojekt entwickelt (sowas wollte ich eigtl. nicht mehr angehen), aber ich habe beschlossen, da bald erstmal das hochzuladen, was ich bisher geschafft habe. Dann baue ich vielleicht Mühsam in die Pause, bevor ich mit dem Landor weitermache... Braucht aber alles seine Zeit.

Quote:
Originally Posted by Hokuspokus View Post
@Spinnenmonat
Fragen darfst Du, aber ich fürchte, die Antwort muss ich schuldig bleiben (=weiß ich auch nicht). Ich schau dann mal, ob ich dass beheben kann ...
Hat, glaube ich, mit dem Namen des Coverbildes (mit Umlaut und Lücken - darf man das?) und deinem schwarzen Hintergrund zu tun. Mein Kobo hat auch nur schwarz gezeigt, bis ich das Bild einfach in cover.jpg umbenannt und den Hintergrund eliminiert habe.

Sehr sehr schönes Cover übrigens!
doubleshuffle is offline   Reply With Quote