View Single Post
Old 12-07-2013, 02:19 PM   #32
troll05
Harmless idiot
troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.

troll05's Avatar

Device: PB622, Nexus7, Sony PRS 350, Tolino und nur noch wenig toter Baum:(
Ich leyse ganz gemütlich jeden Abend ein Kapitel vor dem einschlafen und bin deshalb folgerichtig mit Kapitel sechs fertig.
Ich hatte mit etwas nmehr Action versprochen, die Zusammenfassung klingt ja recht gedrängt für die paar Seiten. Na ja, kommt davon wenn man Bücher vorschlägt die man noch nicht kennt
In Grossen und Ganzen bin ich aber ganz zufrieden mit unserer Wahl, mal was anderes – und damit erreicht der Buchclub ja genau sein Ziel.
troll05 is offline   Reply With Quote