View Single Post
Old 12-05-2013, 04:07 PM   #345
ravenne
Wizard
ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.

ravenne's Avatar

Device: Kindle PW, PocketBook 360°, Cybook Gen3, iPad mini
Quote:
Originally Posted by beachwanderer View Post
+1, gelegentlich mal Schneeregen oder etwas Graupel dabei ...

Was allerdings noch einige Fragen aufwirft ist die Planung des morgigen Tages:
Die Nordländer haben flächendeckend Unterrichtsausfall angeordnet, aber Notbetreuung vorgesehen. Also ein sinnvolles Entgegenkommen für die mit weitem Schulweg und Alternativaufsichtsmöglichkeiten.

Edit: Hm. Nu hats irgendwo dahinten im dunklen Garten aber ordentlich gescheppert. Ich überlege noch, ob ich mir da jetzt einen Überblick verschaffen soll oder nicht ...
Also vor die Tür gehen ist wohl jetzt keine so gute Idee, oder? Vielleicht lieber morgen bei Tageslicht?
ravenne is offline   Reply With Quote