View Single Post
Old 10-30-2013, 08:06 AM   #113
Martina Schein
eBook-Reader-Fan
Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Martina Schein's Avatar

Device: Kobo Aura H2O 2nd Edition
Hallo Ronny,

habe beim »PocketBook Touch Lux« soeben die Version 4.4 aufgespielt. Seitdem sind die Schriftgrößen bei Deinen beiden Themes sehr groß. Ich komme bis auf eine Größe von 19 runter. Beim Standard-Theme brauche ich hierfür ein Elektronenmikroskop, damit ich die Schrift überhaupt lesen kann, bei Tango ist mir selbst als Kurzsichtige die 19 noch um mindestens 3 zu groß.

Könntest Du hier bitte einmal nachschauen?

Liebe Grüße
Martina
Martina Schein is offline   Reply With Quote