View Single Post
Old 10-05-2013, 01:46 AM   #87
Martina Schein
eBook-Reader-Fan
Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.Martina Schein ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Martina Schein's Avatar

Device: Kobo Aura H2O 2nd Edition
Hallo Ronny,

danke schön für Deine Themes. Dass ich eines gleich in meinem gewonnen Reader eingesetzt habe, hatte ich ja bereits im anderen Forum geschrieben.

Die Grafiken gefallen mir auch alle sehr gut und auch der unten Balken, der den Lichthof überdeckt, ist klasse.
Aber - bei mir geht es selten ohne dieses Wort - die Buttons finde ich ziemlich wuchtig und voluminös. Hier würde mir ein flaches Design - wie ich es von meinen Android-Geräten her kenne - mehr zusagen. Nur mal so als kleine Anregung.

Liebe Grüße
Martina
Martina Schein is offline   Reply With Quote