View Single Post
Old 04-25-2013, 01:23 PM   #80
pynch
why in?
pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.

pynch's Avatar

Device: Sony PRS-350, Kobo Aura
Quote:
Originally Posted by ravenne View Post
Absolut! Ich frage mich gerade, ob wir überhaupt diese ganzen Bücher lesen sollten, die wir da demnächst nominieren, oder ob wir nicht nach der ersten Abstimmung gleich nahtlos zur nächsten übergehen. Ist so schön unterhaltsam.
Das kommt mir auch sehr entgegen, da ich nur aus Gründen der Selbstdarstellung hier bin und nicht, um irgendwelche blöden Bücher zu lesen. Wie heißt es bei Mallarmé so hübsch über mich: « Il se promène, lisant au livre de lui-même. » (Ist eigentlich über Hamlet, drunter mach’ ich’s nicht.)

Quote:
Originally Posted by medard View Post
Häh? Ich habe noch keine Nachricht bekommen in der mir erklärt wird wo ich klicken muss..
Nur die Ruhe, die schick’ ich dir rechtzeitig.
pynch is offline   Reply With Quote