View Single Post
Old 04-25-2013, 05:39 AM   #17
ravenne
Wizard
ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.

ravenne's Avatar

Device: Kindle PW, PocketBook 360°, Cybook Gen3, iPad mini
Kleiner Zwischenbericht: Ich bin gestern beim Hörbuch-Hören im Liegestuhl eingeschlafen!!! Mitten am Nachmittag. 45 Minuten lang. Dabei wollte ich nur kurz das Kapitel fertig hören. Das geht gar nicht!

Also bisher läuft es beim Gassigehen und Joggen ganz gut, sprich: solange man in Bewegung ist. Hinsetzen oder gar hinlegen darf ich mich auf keinen Fall, sonst entfaltet dieses Hörbuchhören seine valium-ähnliche Wirkung. Sollte ich jemals unter Einschlafstörungen leiden, weiß ich jetzt wenigstens gleich, was dagegen hilft
ravenne is offline   Reply With Quote