View Single Post
Old 04-18-2013, 01:19 AM   #43
pynch
why in?
pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.

pynch's Avatar

Device: Sony PRS-350, Kobo Aura
Quote:
Originally Posted by hamlok View Post
Ich hoffe mit meinen anderen Grundvoraussetzungen seid ihr einverstanden:

Quote:
Auf jeden Fall muss das Buch digital vorliegen, sollte entweder bei MR vorhanden sein oder sowohl in epub als auch in den Amazon-Formaten zu einem Taschenbuchpreis erwerbbar sein.
Denkt daran, dies ist die Leitlinie für die Zukunft, daher rechtzeitig Einspruch einlegen, damit wir das noch ausdiskutieren können.
Hierzu jetzt doch noch ein halber Einspruch: Viele der deutschsprachigen Bücher in der MR-Bibliothek liegen ausschließlich als Epub vor. Da Calibre unser Freund ist, bin ich dafür, diese trotzdem mit in die Auswahl einzubeziehen.
pynch is offline   Reply With Quote