View Single Post
Old 02-03-2013, 04:45 AM   #1
doubleshuffle
Unicycle Daredevil
doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.

doubleshuffle's Avatar

Device: Aura HD (R.I.P. After six years the USB socket died.) tolino shine 3
Probleme beim Export in epub mit Abbyy FineReader 11

Folgendes Problem erlebe ich zur Zeit, seltsamerweise nur mit einem Dokument, mit diesem aber wiederholt, auch nach komplett neuem Einlesen:

Nach der Korrektur der von Abbyy angezeigten Fehler und unsicheren Zeichen versuche ich, das Dokument als epub zu exportieren. Dabei exportiert Abbyy eine große Anzahl der Seiten nicht, behauptet, sie könnten nicht gelesen werden und spuckt als Fehlermeldung irgendwas mit paragraphs und parameters aus. Wenn ich versuche, die Seiten wiederherzustellen, sind meine ganzen Korrekturen futsch.

Arbeitet hier irgendwer öfter mit Abbyy und hat eine Ahnung, was da los ist? Wäre sehr dankbar für Hilfe.

doubleshuffle is offline   Reply With Quote