View Single Post
Old 11-24-2012, 07:51 AM   #15
frostschutz
Linux User
frostschutz ought to be getting tired of karma fortunes by now.frostschutz ought to be getting tired of karma fortunes by now.frostschutz ought to be getting tired of karma fortunes by now.frostschutz ought to be getting tired of karma fortunes by now.frostschutz ought to be getting tired of karma fortunes by now.frostschutz ought to be getting tired of karma fortunes by now.frostschutz ought to be getting tired of karma fortunes by now.frostschutz ought to be getting tired of karma fortunes by now.frostschutz ought to be getting tired of karma fortunes by now.frostschutz ought to be getting tired of karma fortunes by now.frostschutz ought to be getting tired of karma fortunes by now.

frostschutz's Avatar

Device: none
FrontLight HD

Quote:
Originally Posted by Flinx View Post
Außerdem macht sich die höhere Auflösung durch schärfere Schrift bemerkbar, in dem Maße hatte ich das gar nicht erwartet, da ich mit der Schriftdarstellung bei den 800x600-Displays durchaus zufrieden war.
Zu mir ist auch so ein Gerät unterwegs. Da viele Leute beim FrontLight HD gesagt haben daß sie den Unterschied nicht sehen, hatte ich schon befürchtet daß diese zusätzlichen Touch-Licht-Schichten das Bild so stark "weichzeichnen", daß man es nicht merkt. Werde ich dann mal mit meinem Story HD vergleichen bei dem das Display nicht durch zusätzlichen Licht- und Touch-Layer beeinträchtigt wird.
frostschutz is offline   Reply With Quote