View Single Post
Old 09-13-2012, 06:58 AM   #20
sento
Zealot
sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Device: Pocketbook Touch 622
Ich kann das dargestellte Problem nicht rekonstruieren. Nur bei einer Schrift, die ich nicht mehr lesen kann, weil sie so klein ist, kann ich mit etwas Phantasie eine "ausgelöschte" Schrift ausmachen.

Wobei es letztlich egal ist, ob es alle oder nur ein paar haben. Die Ursache scheint diese Eieruhr zu sein. Die Lösung wäre sie einfach herauszunehmen. Vermissen wird sie sicher niemand. Kann nicht so schwierig zu bewerkstelligen sein. Vielleicht kann man das sogar mit einem Theme lösen? Die Eieruhr bei SIRSteiners Themes sieht anders aus, als beim normalen Contrast. Unter Umständen könnte man sie über diesen Umweg deaktivieren?
sento is offline   Reply With Quote