View Single Post
Old 09-13-2012, 03:06 AM   #18
sento
Zealot
sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Device: Pocketbook Touch 622
Quote:
Originally Posted by sebigbos View Post
evtl. reagiert die firmware so auf eine bestimmte Kombination von vorgenommenen Einstellungen. Wenn ich das "verschwommene-halbausgelöschte-Schrift-Problem" habe, brauche ich ja bloß einmal zurück- und wieder vorblättern, dann habe ich wieder ein wunderbares Schriftbild. Das kann nicht an der hardware liegen!
Dann müsste es allerdings helfen, den Reader auf Werkseinstellungen zurückzusetzen. Ohne jedwege Änderungen an den Einstellungen müsste es dann funktionieren.
sento is offline   Reply With Quote