View Single Post
Old 09-25-2011, 05:42 PM   #40
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.

netseeker's Avatar

Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
Quote:
Originally Posted by Marc_liest View Post
Ja, aber meine erste Euphorie ist leider verflogen.
Der Akku hält nur einen Tag, Programme stürzen ab, das Telefon schaltet sich von Geisterhand aus, etc.
Ich hoffe nun auf ein iPhone5 mit 4" Display.
Ich bin immer noch sehr zufrieden mit meinem SGS2. Es stürzt bei mir nix ab - weder Programme noch Telefon selbst. (Hängt mit Sicherheit von den benutzten Programmen ab) Es ist sehr schnell, die Kamera ist Top, das Handling ist gut und Lesen geht dank Aldiko und Kindle App ebenfalls ziemlich gut. Einziger Wermutstropfen: Der Akku hält nur ca. 1-1,5 Tage. Fazit: Bestes Smartphone, dass ich je hatte.
netseeker is offline   Reply With Quote