View Single Post
Old 05-18-2011, 04:21 PM   #9
kbaerwald
BioReader
kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'

kbaerwald's Avatar

Device: Various
Quote:
Originally Posted by zorander View Post
@kbaerwald: Ich habe gerade Sturmklänge von Sanderson gelesen. Kann ich dir sehr empfehlen! Ist auch mit einem Band abgeschlossen, wie Eleantris.
Danke für den Hinweis - ich bin eigentlich wegen der Wheel of Time Serie über den Autor "gestolpert" und fand den Schreibstil recht gut.
kbaerwald is offline   Reply With Quote