View Single Post
Old 05-05-2011, 11:45 AM   #13
Marc_liest
Early Adopter
Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Marc_liest's Avatar

Device: einige
Quote:
Originally Posted by herbert.m View Post
Ich bin Euch alles sehr dankbar fuer die rege Beteiligung!
Sehr gerne.
Quote:
Da die meisten wissenschaftlichen Texte fuer eine monochrome Darstellung optimiert sind, waere das Hauptmanko die Notizfunktion. Ist das so richtig, oder habe ich etwas uebersehen?
Richtig
Quote:
Gibt es im eInk Bereich ausser den Bereits genannten noch andere Geraete die in Frage kommen wuerden?
Nein
Quote:
Ich wuerde mich freuen, wenn ihr mir mitteilen koenntet was ihr von dem Onyx M90 haltet. In dem momentan moeglichen Rahmen.
Es liest sich gut (die technischen Daten), aber mehr kann ich nicht sagen.
Marc_liest is offline   Reply With Quote