View Single Post
Old 05-04-2011, 07:12 PM   #1
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.

netseeker's Avatar

Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
Ankündigung neuer nook am 24. Mai? Mirasol-Display?

Unser üblicherweise sehr gut informierter Mit-Moderator Nate spekulierte gestern auf seinem Blog "The Digital Reader" über die Vorstellung eines neuen eReaders von Barnes & Noble am 24. Mai. Er bezieht sich dabei auf ein offizielles B&N-Papier:

Quote:
In a meeting with investor analysts on May 4, 2011, Barnes & Noble, Inc. (the “Company”) indicated it expects to make an announcement on May 24, 2011 regarding the launch of a new eReader device.
Interessanterweise bringt Nate die Meldung mit einer Terminanbestätigung von Qualcomm für das 2. Quartal in Verbindung und spekuliert, ob das neue Gerät mit Mirasol-Display ausgestattet sein wird:

Quote:
My guess is that this could be the Mirasol e-reader. I have no proof, but it fits with the “before summer” release date promised by Qualcomm.
Naja, ich mag nicht so richtig daran glauben, dass Mirasol es nach bereits zwei verstrichenen, angekündigten Terminen schafft. Und selbst wenn, B&N hat mit dem nook color bereits ein noch recht junges Gerät mit Farbdisplay im Markt...
netseeker is offline   Reply With Quote